Message

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Follow me...(^_^)..

Ahad, 2 Oktober 2011


Hi, ibuku tersayang..

Saya bayi kamu..dan kamu tidak mengenali saya lagi, saya hanya beberapa
minggu..kamu akan mengetahui tentang saya tidak lama lagi, walaupun saya berjanji..

Biar saya memberitahu kamu beberapa perkara tentang saya. Nama saya Adam, dan kadang kala saya menjadi Hawa..dan saya telah mendapat mata hitam yang cantik dan rambut hitam, ALLAH kurniakan..saya tidak sempurna lagi, tetapi InsyaALLAH akan saya sempurna apabila saya dilahirkan. Saya akan menjadi anak kamu, dan kamu akan menjaga saya satu-satunya. Kami akan membantu antara satu sama lain, dan berkasih sayang antara satu sama lain. Saya ingin menjadi doktor apabila saya membesar..

Biarlah saya di lahirkan di dunia ini..saya ingin membesar dalam kasih sayang ISLAM..saya sayang kamu ibu..jangan buang saya, pengguguran tiap-tiap hanya membuatkan :

✿ Satu HATI yang telah dihentikan..
✿ Dua lagi MATA yang tidak akan dapat lihat..
✿ Dua lagi TANGAN yang tidak akan disentuh..
✿ Dua lagi KAKI yang tidak akan habis..
✿ Salah satu MULUT yang tidak akan bercakap..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan